Proponujemy Wam książkę będącą formą podręcznika. Przeznaczona jest w zasadzie dla administratorów systemów, informatyków, operatorów, w ogóle pracowników branży IT, ale uwierzcie -każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Przede wszystkim poznacie zasady zarządzania czasem, co skutkuje lepszemu radzeniu sobie z obowiązkami i organizacją życia codziennego. Czas to wartość wyjątkowa, warto więc umieć go organizować, hierarchizować zadania ustalając właściwe priorytety, by nie poddać się stresowi, nie ulegać panice w momencie krytycznym i po prostu opanować nerwy w nieprzewidzianych okolicznościach.
Aby Was zachęcić przytaczamy kilka zasad proponowanych przez autora:
- Nie zapominaj o czasie dla siebie, zarządzaj swoim życiem za pomocą tych samych narzędzi, których używasz w życiu zawodowym.
- Nie zaśmiecaj swojego mózgu.
- Ustal procedury i trzymaj się ich.
- Planuj swoje zajęcia.